Hallo Allemaal.

Ik ben Angelique.

En ik ben 18 jaar oud.

Ik heb deze blog gemaakt omdat ik kaarten maak in verschillende technieken zoals 3d en scrap kaarten, 3d kaarten maken doe ik al 5 jaar, en scrap kaarten maken heb ik pas 1 jaartje onderde knie.

Als ik niet op school zit waar ik een kappersopleiding volg ,ben ik kaarten aan het maken in verschillende technieken zoals 3 d kaarten maken en sins een jaar scrapkaartjes.

Veder heb ik een leuke familie.

Mijn moeder heeft hier ook een blog gemaakt die heet Suze's place to scrap.
Ik heb 3d en scrap kaarten leren maken van mijn moeder.
Mijn moeder maakt ook erg mooien kaarten.
Ze heeft ook op clubs een leuke clubje Suze's kaarten carrousel, waar ik beheerster ben.
Als jullie willen kan je daar eens een kijkje gaan nemen, er worden daar leuke 3d en scrap wedstrijden gehouden.
je kan er ook leuke ideeen op doen.

Kom gerust een langs als je wil.

Veel liefs Angelique.

Reacties

  1. Hoiii Angelique
    Welkom in Blogland, en Gefeliciteerd met je blog!!! veel Succes.
    Liefs Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts