Kaarsen kaartje


Hallo allemaal

Ik heb samen met mijn moeder een projectje gemaakt en allebij naar eigen idee gescrapt.
Dit is mijn uitvoering geworden, ik heb hier voor het magnolia papier en stempeltje gebruikt.
Alles in gekleurd met distress inkt gekleurd, wat roosjes en takjes erbij geplakt en stickels.
Hier de kaart open.
Hier heb ik een tekst gestempelt en daarbij parel swirls geplakt jammer die zie je haast niet op de foto.
In het doosje heb ik geur kaarsjes gedaan.
De kaart van mijn moeder kan je hier vinden.

Veel liefs




 

Reacties

  1. Heel mooi Angelique, het was leuk hé eens samen het zelfde maken.

    Xxx Mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerdje zeg!!! Helemaal super!! Erg leuk geworden!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt Angelique,lief je stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via je mams ben ik hier beland... Schitterend is je waxinelichtjeskaart Angelique!! Leuk om samen te freubelen..
    Ik ben je volger geworden.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via de blog van je moeder ben ik hier beland. Ook jij maakt prachtige kaartjes. Deze is ook erg mooi. Ben trouwens gelijk volger van je blog geworden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och Angelique,

    Och de kleuren, zo mooi zeg...heerlijk he samen zo met je moeder prachtige kunstwerkjes maken. Ben er helemaal weg van...top hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook die van jou vind ik erg mooi geworden hoor meis.

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts