Valentijn harten.

Hallo Allemaal.
Ik heb voor Valentijnsdag voor mijn ouders een harten doosje gescrapt.
Er zatte al hart vormige chocolaatjes in.
dit zijn ze:

Deze heb ik voor mijn moeder gemaakt.

En deze voor mijn vader

Ik heb de harten doosjes met chocolaatjes erin bij de hema gekocht.
Het cardstock heb ik in het rood en roze gebruikt en geponst met de martha steward pons.
En ik heb spelbinders gebruikt, de stempels zijn van magnolia, tilda spread love is van de laatste valentijns collectie, en  het jongetje is al van een tijdje terug van de valentijns collectie.
De magnolia's heb ik in gekleurd met distress inkt.

Mijn ouders vonden het heel erg leuk dat ik dit voor ze had gekocht en gescrapt.
ze zijn er erg blij mee.

Veel liefs Angelique.

Reacties

  1. Hoi Angelique pap en ik zijn er zeker heel blij mee en vinden het super lief dat je dit voor ons gemaakt heb.

    Dikke kus Pa en Ma xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige doosjes heb je gemaakt, erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts