Beautiful Tilda

Hallo allemaal.

Aller eerst wil ik al mijn nieuwe volgers welkom heten, wat leuk
dat jullie mij willen volgen dank je wel.

Deze keer een kaartje gemaakt met een nieuwe Tilda uit de Butterfly serie.
Uit deze serie heb ik ook het DP papier gebruikt voor een leuk geheel.
verder heb ik ook de Heart to Heart Doily gebruikt voor de vorm van de kaart.
Hier mijn kaart.

Voor de afwerking heb ik roosjes , swirls en blaadjes gebruikt en wat stickels.
Alle gebruikte materialen komen van Doe@ding.
Met deze kaart wil ik meedoen aan:

Veel liefs Angelique

Reacties

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Angelique.
    En bedankt voor het mee spelen op het Scrap cards challenge blog.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje Angelique, zo schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Wat een geweldig mooi kaartje.En je afdrukje heb je ook leuk ingekleurd.Toppie!!

    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig leuk kaartje in de vorm van een hart,en dan die lieve swirl/takjes die zijn leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt Angelique,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angelique,

    Wat een leuk kaart heb je gemaakt echt super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee in de vorm van een hart,en het is mooi afgewerkt!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje zeg dit kaartje, het lijkt net een bordje, mis alleen de bonbonnetjes nog, leuk! Lief die roosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hej Angelique,

    Leuk je weer te lezen op warme groetjes, altijd zo gezellie....En och je hart, ja ja dit is echt met liefde en plezier gemaakt, schitterend joh...

    Doe je je moedertje de groetjes en lieve groetjes van hier...

    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is stunning work sweetie,big hugs love Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts