Elfen boekenleggers.

Hallo allemaal.
Ik heb al eventjes geleden deze boekenleggers gemaakt.
Maar ik had het te druk om ze te plaatsen.
Daarom plaats ik ze nu.
En dit zijn ze.

Ik heb ze gemaakt voor mijn boeken die ik aan het lezen ben.
Die boeken gaan over elfen dus ik dacht maak elfen boekenleggers.
Wat ik heb gebruikt is cardstok in het paars en roze, paars en roze organsa lint.
De elfen plaatjes zijn van 3d knipvellen..
Ik heb ook nestebilleties gebruikt, justride stempels, een vlinder stempel.
En stikkels in stardust, een bedeltje.

Ik wens jullie allemaal veel freubel plezier toe.
En een fijne avond.
xoxo Angelique

Reacties

  1. Wat zijn ze mooi Angelique maar dat had ik al gezegt hé.
    Xxx Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige boekenleggers Angelique!!!
    Ik kwam er nu achter wie ik eigenlijk volg...de dochter van Suze die zaterdag jarig was... Hoe bedoel je blond? Ik ben degene die bij Sanne stond zaterdag, dan weet je het wel hè?
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt Angelique,leuke stempels,zo mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts