Sweet pea stamp blue rose tattoo en "in a sweet pea dream"challenge

Hallo allemaal.

Ik heb een kaartje gamaakt met mijn nieuwe stempel, die ik heb gekocht op de beurs in zeist.
Het papier heb ik ook op de beurs gekocht.

Dit is de kaart:

En hier onder een close-up van het plaatje.

Materialen die ik heb gebruikt:

Maja papier
Cardstock: rood
Stempel: sweet pea stamp - Blue rose tattoo
Bloemen: rode rozen
Steentjes: rode strassteenjes
Stempeltje: may your dreams come treu.
Spelbinders
Gekleurd met: disstres inkt.
Pons: blaadjes pons
Stickels: stardust.
Perfect pearl
---------------------

Ik wil met dit kaartje meedoen aan de challenge:

"In a sweet pea dream" met het thema anything goes.

Bedankt voor jullie bezoekje en tot blogs.

xoxo Angelique

ps: kom ook even kijken op mijn andere blogs:

http://beautifulhairandmakeupbyangelique.blogspot.com ,op deze heb ik een creatie van mij gezet dat niets met kaarten heeft te maken, maar het is wel erg leuk.
http://angeliquesbeautifulmakeup.blogspot.com/

Reacties

  1. Hallo Angelique,
    Een SCHITTERENDE creatie en hij is echt heel SWEET. Succes met de challenge ☺☺☺. Van wie heb je het "challenge-virus" overgenomen? ....LOL
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angelique!

    Je kaartje ziet er heel mooi uit! Veel succes met de challenge!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gaaf, heb ook even naar je andere blog gehopt. Je hebt er ook een leuke oordbel van gemaakt. Mijn dochter heeft ook al onze bloemvoorraad geplunderd voor haar oorbelleb. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wooooow heel erg leuk gedaan, je gaat vast winnen :)

    Lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angelique wat een schitterende kaart heb je gemaakt.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angelique

    Ik zag je bij de challenge van sweetpea en wat heb je een prachtig kaartje gemaakt zeg!
    Ziet er super uit.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angelique wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ik heb hem in het echt al bewondert en ik vind hem geweldig mooi.

    Liefs Mam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend kaartje Angelique. Het papier en het stempeltje zijn prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh my, this is over the top cute!
    Love the image, and you have colored her to perfections! I specially love the red color:)
    Thank you for joining us at "In a Sweet Pea Dream", and good luck to you:),
    hugs from Ellen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. angelique je hebt een schitterende kaart gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi wat een mooie kaart !
    Ik ga even door naar je andere bloggen
    Liefs syl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts