Zeist en vlinder tilda kaartje.

Hallo allemaal.

Ik ben vorige week zondag naar de beurs in zeist geweest.
Het was erg leuk en heb hoop bekende gezien.
En natuurlijk ook aardig wat spullen gekocht.

Dit zijn de spulletjes die ik heb gekocht:
 Wat stempels, bedeltjes en hartjes.
En een hele leuke toot.
Oh ja ik heb ook een naam stempel gekocht maar daar ben ik vergeten een foto van te maken.

Ik vond het een hele geslaagde dag, ik wil Willy, Sylvia, Danielle en mijn moeder Suze bedanken voor de hele leuke en gezellige dag.
---------------------------------------

Ik ben van de week aan de kaart geweest, met de spulletjes die ik bij Marlous heb gekocht.
Dus ik ben aan de slag gegaan, maar het kaartje kwam niet af, vanwegen dat ik het druk had met school en de verassingen voor mijn ouders hun 25 jarige huwelijk te regelen.
En daarom heb ik het kaartje vandaag afgemaakt.
Dit is het kaartje:

Voor dit kaartje heb ik gebruikt:
Bobunny papier.
Groen cardstock.
Magnolia stempel hawia meisje.
Distress inkt
Stickels in stardust
Bloemetjes
Blaadjes pons
Veiligheids speltje met vlinder beldeltje.
Strassteentjes van Bobunny.

Bedankt voor jullie bezoekje en een hele fijne en mooie avond gewenst.
En tot blogs.

xoxo Angelique 

Ps: Ik plaats binnenkort nog een kaartje, gemaakt met een van mijn nieuwe stempels.
Heb het plaatje al ingekleurd en het papier klaar liggen.

Reacties

  1. Ho, ho Angelique,
    Niet te snel met je nieuwe kaartje want ik wil eerst nog even van deze SCHITTERENDE kaart genieten........wat een BJOETIE meis. Hoe kan het ook anders...hihihi....ik ben helemaal "weg" van vlinders en die heb jij gebruikt zowel op het papier en op het stempelafdrukje zie ik er ook een paar. Ook de vorm van de kaart is SUPER.
    Jij ook nog een fijne avond en freubelssssse.
    Ik kom toch wel weer kijken naar je volgende kaart hoor.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Angelique, zo mooi!
    En wat een leuke aankopen heb je op de beurs gedaan, veel plezier ermee.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meis,

    wat een schattig kaartje heb je gemaakt zeg en wat een geweldige spullen heb je gekocht, helemaal super, ja ja die beurzen zijn echt fout hoor hahahahahaha.....

    leuk dat je volger bent geworden :)

    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je hebt leuke spullen gekocht hoor! En ook nog zo'n mooie kaart gemaakt. Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog
    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!!!
    En leuke dingen heb je gekocht in Zeist.Was weer een gezellige beurs hè.

    Gezellig weekend!

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts