verjaardags kaartje schoonzus

Hallo allemaal.
Ik heb dit kaartje gemaakt voor aan mijn schoonzus der cadeautje voor der verjaardag.
Ze was op 11 september jarig.
Ze heeft een elfen beeldje gehad, die ik voor der heb gekocht toen we in de efteling waren met de zomer vakantie.

Er kwam er telkens maar niets van om dit kaartje te plaatsen, dus doe ik het nu.
Dit is het kaartje die al aan het cadeautje hangt.

Voorkant.
achterkant.

Materialen die ik gebruikt heb:

Paars cardstock
Sweet pea stamp in one only heart
 Gekleurd met distress inkt
Strassteentjes paars
Gaatjes pons
Spelbinder
Stickels in stardust
Blending tool
Naam stempel
Scrap touw paars
En aan de binnen kant heb ik een stempel happy birthday gestempeld.

Mijn schoonzus vond haar cadeautje erg mooi en het kaartje en is er erg blij mee.
Ik vond het leuk om deze stempel is een keer in een brunette te kleuren.
En in het paars.

Ik wens iedereen een hele fijne avond en tot ziens.

xoxo Angelique


Reacties

  1. Een heel mooi kaartje Angelique en Kim was heel blij met alles.

    Liefs Mam xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje Angelique, mooie kleuren!
    Het cadeautje ziet er super leuk uit zo.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi
    Wat een lief kaartje daar zal je schoonzus vast blij mee geweest zijn
    Doe je de groetjes aan je moeder
    Liefs syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angelique wat een mooi kaartje voor je schoonzus heel mooi ingekleurd.
    Lief dat je mijn volger geworden bent en mee doet met mijn Candy ik wens je succes vandaag trekt mijn dochter de winnende namen.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts