Sweet pea Tag.

Hallo allemaal.
Ik heb weer een creatie gemaakt met een Sweet pea stamp.
Het is een tag geworden.
Ik en mijn moeder wilde het eerst samen plaatsen, maar ik heb me bedacht en wilde meedoen met de challenge van Scrap Card Challenge Blog.
Deze challenge heet:

Bingo

En dit is mijn creatie:
Ik heb het volgende Bingo blok gebruikt:
Strass of Parels - Lint - Metalen emblisment

Deze materialen heb ik gebruikt:

Sweet pea stamp - Dance of the Butterfly
DP papier - Kaisercraft - Bonjour
Lint - Rose
Kant - Wit
Parel - Koort, Sprietjes, Hartje, Steentjes
Stickels - Stardust
Liqued pearls - Rose
Roosjes - Wit met Blauw
Scrap flos - Rose
Bedeltje - Vlindertje
Spelbinder
Tag zelf op maat gesneden
De randen geblend met walnutstain Disstres inkt pad
En gekleurd met Disstres inkt

Alle materialen Zijn te koop bij Doe@Ding.
(Behalve de Sweet pea stamp)

Ik wens iedereen een fijne week.

xoxo Angelique

Reacties

  1. Hallo Angelique,
    Wat een SCHITTERENDE tag heb jij gemaakt met die MOOIE stempel. PRACHTIG papier met roze en blauwe vlinders waarvan de kleur weer terug komt in roosjes en de vlinders die je hebt toegevoegd.....SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Tag Angelique heel mooi van kleurtjes.

    Liefs Mam xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooie tag, vind de kleuren van stempel en tag geweldig!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie tag Angelique, prachtig gemaakt!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tag heb je gemaakt zeg Angelique!! Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts