Magnolia Winter Kaartje

Hallo allemaal.

Ik heb weer een kaartje gemaakt.
Dit keer een witte winter kaart.
Dit is mijn Kaart geworden.

 Voorkant
En de binnen kant.

Materialen die ik gebruikt heb:

Witte cardstok
2 soorten glitter papier
2 soorten ijssterren ponsen
Witte pareltjes
Stickels in stardust
Magnolia kerst stempeltje

En ik heb het plaatje in gekleurd met distress inkt.

Ik hoop dat jullie me kaart leuk vinden.
Het was niet zo veel werk, maar ik vind het kaartje best wel leuk geworden.
xoxo Angelique

Reacties

  1. Hoi Angelique,wat een prachtig mooi en lief kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Angelique,
    Niet veel werk.....nou dat ben ik dan toch niet met je eens ☺☺☺, want di-stress inkt blijft bij mij di-stress inkt.
    Jij hebt er een GEWELDIGE en STIJLVOLLE kaart mee gemaakt met een hele MOOIE Tilda.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooi kaartje, zo leuk met dat wit!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Angelique , leuk zo met al die glitters.

    XOXO Ma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts