Wiff of Joy tag

Hallo allemaal.

Deze stempeltje had ik op de beurs in zeist gekocht vorig jaar en vond haar zo leuk,
 dat ik dacht ik ga er een tag maken met dit stempeltje.

Ik heb voor het eerst op kraft gestempelt en gekleurd.
En ik vindt het erg leuk om te kleuren op kraft.

En zo is de tag geworden:


Materialen die ik heb gebruikt:

Design papier/papier - Bonjour by Kaisercraft, Kraft
Lint/kant - Roze, Wit
Roosjes - Kleine Blauwen, Groote Roze
Scrap floss - Licht Groen
Bedeltje - Love Zilver
Strassteentjes - Roze, Wit
Stickels - Stardust met glitter poeder
Stempel - Wiff of Joy

En ik heb het stempeltje gekleurd met Derwent potloden.

Ik vondt het erg leuk om weer een tag te maken.
En ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties.

xoxo Angelique

Reacties

Populaire posts