Beanstalk Tilda Theelicht houdertje

Hallo allemaal.

Ik heb een vrijdag met Willy en mijn moeder een projectje gemaakt die me moeder op een andere blog had gezien.
We vonden het leuk om eens een keer weer wat anders te maken dan een kaart.
Daarom hebben we dit keer een theelicht houdertje gemaakt.
Ik denk niet dat je er een echt theelichtje in kan branden, want ik denk dat hij dan in de brand zal gaan.
Ik vondt het erg leuk om dit theelichtje te maken.

Dit is het theelichtje:



Voor de basis van deze kaart heb ik kraft papier en het papier van inkido spring time en een rondje uit gestanst uit creme kleurig cardstock,  en ik heb de blaadjes pons van ms gebruikt.
Ik heb wat bruinen bloemetjes gebruikt en de creme kleurige vlindertjes van unique.
En een glassen theelichtje van de action met een theelichtje erin.
En het stempeltje die ik heb gebruikt is van de nieuwe magnolia princess and princesses collection en heet Beanstalk tilda, ik vindt haar erg schattig.
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt, de randen van het doosje en het papier heb ik bruin gemaakt met walnutstain.

Ik heb dit keer geprobeerd schaduwen te kleuren op de kleding en de hoed van de beanstalk tilda, het is aardig gelukt al zeg ik het zelf hihi  ^_^

Ooh ja ik heb ook de wangen met chalk gekleurd en met sharpie posterpaint witten stipjes op der wangen gemaakt, dit is de eerste keer dat ik dit heb gedaan bij een stempeltje.

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve berichtjes.
En voor het volgen van mijn blog.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
En tot blogs.

Veel liefs


Reacties

  1. Hoi Angelique,
    Het is hartstikke leuk zelfs om naar jouw creaties te kijken.
    Deze is ook weer superleuk gemaakt
    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een liefje geworden Angelia, en het was heel gezellig zo met Willy erbij.

    Liefs Ma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor en heel mooi gekleurd!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angelique,
    HEERLIJK toch als je samen zo iets PRACHTIGS weet te maken. Tilda zit er zo MOOI bij ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig,zo samen knutselen,het lichtje is erg leuk geworden,mooie kleuren!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woowww wat ontzettend leuk zeg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuk en prachtige creatie Angelique. Ik heb hem van je moeder ook al bewonderd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, jullie hebben weer goed je best gedaan hoor! Hij is prachtig geworden... Gezellig he, samen knutselen? Ik vind het altijd veel leuker als alleen ;-)

    X Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oohh...jouw theelichtje is ook al zo mooi!!! Wat een schitterende creatie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Angelique wow jij hebt ook al zo'n mooi theelichtje gemaakt .
    Echt super gaaf,
    Nu moet Willy nog aan het bloggen dan kunnen we die ook nog zien of heeft zij al een blog?
    Hoe is het verder met je heb je al werk of ben je nog aan de studie?

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Angelique wat een leuke theelicht kaartje. Je kan er ook een kaarsje in doen die op batterijen brand, bij de Action, kan je die halen, dan gaat dit pronk stuk niet van in de fik.
    Vind hem helemaal geweldig en je schaduw inkleuren is super gelukt.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts