Winnaars verjaardags candy.

Hallo allemaal.

Aller eerst wil ik iedereen bedanken voor het meedoen aan mijn verjaardags candy.
En voor alle mooie en lieve verjaardags kaarten die ik heb mogen ontvangen helemaal leuk om steeds post te ontvangen dank jullie wel hiervoor..!!

Ik zal nu de  winnaressen bekend gaan maken..!!

En de eerste winnares is geworden .....



Jolanda.


 En de tweede winnares is gworden .....



Anreda

Dames van harte gefeliciteerd als jullie mij even jullie adres gegevens willen mailen dan komt
 het pakketje naar jullie toe..!!

Veel liefs


Reacties

  1. Wow meiden van harte met jullie gewonnen prijs.En ben blij dat je de kaarten leuk vond.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow meiden van harte met jullie gewonnen prijs.En ben blij dat je de kaarten leuk vond.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerrddddd voor de dames xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal vereerd, ik ben één van de twee winnaars…Joehoe !!
    Wat ontzettend leuk…
    Mijn zondag kan niet meer stuk.

    Bedankt Angelique !

    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie prijzen dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames hartstikke leuk dat jullie gewonnen hebben.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames leuk dat jullie gewonnen hebben.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd meiden. Angelique, bedankt dat we mee mochten doen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts