Dancing with stars Tilda

Hallo allemaal.
Ik heb er lang over gepiekerd wat ik zou maken.
En het is dit easel kerst kaartje geworden.
Ik heb hem vandaag eindelijk afgekregen.
Ondanks mijn gesnotter en hoofdpijn ~_^
Ik vond het leuk om dit kaartje te maken.
En zou zo weer een kaartje maken met deze nestabilitie.

Materialen die ik gebruikt heb:
Cardstock,papier - wit  - glitter wit en licht blauw
Spelbinders,nestabilieties - floral ovaal, ovaal
Stempels - Magnolia dancing with stars tilda, ijsster, marianne design tekst merry & bright
Stickels - stardust, zilver
Glitters (vleugels) - mireille glitters
Strassteentjes - wit, licht blauw
Ponsen - ijssterren
Gekleurd met - Distress inkt

Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties op mijn vorig blog post.
Een hele fijne avond gewenst.
En tot blogs.

Veel liefs



Reacties

  1. Oohh...het is een schatje Angelique!! Deze nestie is zo mooi...hij staat ook nog op mijn verlanglijstje ;-)
    Ach, je bent verkouden. Beterschap meis!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje, leuke mal heb je hiervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eeen schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angelique,
    Wat een LIEF kaartje is dit ☺☺☺ en heel erg LEUK om met de ovale stans een easelkaartje te maken. Ze blijven toch wel heel erg MOOI.
    Enneh.....nog Van ♥-e Beterschap gewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Angelique!!! Mooie nestabilitie is dat hè!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow hij is mooi
    Beterschap
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat een snoes van een kaart en een schitterende mal Angelique...kom maar, doe er nog maar 1 hi,hi, te leuk toch!

    Warme vitamiene groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts