Gelukkig Nieuw jaar.

Hallo allemaal.
Ik ben de laatste paar maanden erg druk bezig geweest.
En mijn lieve neefje Riley is deze maand geboren, en ik ben volop aan het genieten van hem.
En daarom ben ik al een hele lange tijd niet meer op mijn blog geweest.
Van kaarten maken komt nu weinig van terecht.
En ik hoop in het nieuwe jaar weer wat kaartjes te maken en te komen plaatsen op mijn blog.
Daarom kom ik nu even alvast een

 Gelukkig Nieuw Jaar Wensen
En de beste wensen voor 2013
Met veel freubel plezier


Veel liefs

Reacties

  1. Via je mams blog heb ik je al gefeliciteerd met Riley maar nogmaals: van harte gefeliciteerd!! En geniet maar heerlijk van hem hoor.
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling toe. En voor 2013 veel gezondheid, geluk en creativiteit.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts