One Only Heart

Hallo allemaal.
Ik heb weer een kaartje gemaakt.
Het is deze eazel kaart:


Met deze kaart wil ik graag aan de volgende challenge meedoen:
One Sweet Challenge - Blue, Silver and White

De materialen die ik gebruikt heb:
DP papier,papier - Maya vintage summer basics - wit cardstock
Mallen - Joy craft ciutting & embossing 6002/0147, Spelbinder - Grand nestabilities label one en shapebilities fancy tags
Stempels - Sweet Pea Stamp one only heart, tekst stempel from the heart
Stickels - stardust en zilver
Dabber - Pearl
Bloemen - witte roosjes
Bedeltje - zilver hartje
Pons- MS blaadjes
Lint - licht blauw
Parels - wit

Bedankt voor de lieve berichtjes op mijn vorige kaart.
Ik wens jullie een hele fijne middag.
En tot blogs.

Veel liefs 


Reacties

  1. Prachtig kaartje Angelique!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een BJOETIE Angelique. Dat zilver zorgt voor de nodige bling-bling.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje!! Je kaartje van gister is ook heel mooi!!
    Fijn weekend!

    gr.arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Angelique! Ook de vorige is supers.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Angelique, lief in dit kleurtje.

    Xxx ma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful work with this Angelique! Thanks so much for joining us over at One Sweet Challenge.
    Connie
    http://sodakstamping.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. what a gorgeous creation! love the shape of your card - thanks for joining One Sweet Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw wat een mooie kaart! Zo gaaf dit model ook en de afbeelding is erg schattig.

      Liefs,
      Wendy

      Verwijderen
  8. wooow prachtig kaartje zeg, heel erg mooi.
    nog bedankt voor je berichtje op mijn blog :)
    lieve groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts