Indian Tilda en Zeist

Hallo allemaal.
Daar ben ik weer.
Met een kaart die ik jullie wil laten zien.
Dit zijn de materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt:
Mallen - Sizzix Frame & Label Bracket en Album Accordion Flip 3-D, Spelbinders Rond
DP, Papier - Maja Design Vintage Summer Basics, Kraft
Stempels - Magnolia Indian Tilda Once Upone a Time Collection, Joy Crafts Welcome to this World
Bloemen - Geel, Roze, Wit, Beige
Stickels, Liqued Pearl - Stardust, Zilver
Strassteentjes - Wit
Veren - Bruin, Grijs/Wit
Unique - Hoekjes, Vlindertjes
Gekleurd met - Disstres Inkt
 
Ik heb ook nog wat leuks te vertellen over vandaag, wat ik gedaan heb.
 
Ik ben vandaag met mijn moeder naar Art Specially in Zeist geweest.
Daar heb ik natuurlijk weer hele leuke spulletjes gekocht,
Waar ik binnenkort zeker creaties mee ga maken.
Dit zijn de spulletjes die ik gekocht heb:
Ik heb twee Saturated Canary stempels Honey en Gardner Gayle,
En drie Lili of the Valley stempels Little Mermaid 1, Little Mermaid-Friends en Fairy With Dove,
Ik heb ook twee Whimsy stamps van Wee Stamps. Shelley en Dreamy Dragon.
En van Tim Holtz heb ik een sizix mal gekocht de Butterflight, want die wilde ik al een tijdje hebben.
Ik heb een hoop bekende gezien, het was erg leuk om jullie weer te zien.
Het is een leuke en gezellig dag geweest en heb het erg naar mijn zin gehad.
 
Ik wens iedereen een fijne avond toe.
En tot blogs.
Veel Liefs


Reacties

  1. Heel leuk dit kaartje!
    Je hebt mooie spulletjes gehaald.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zo'n gezellige dag hebt gehad, je kaart vind ik ook super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaart Angelique, mooi van kleurtjes en aller liefst stempeltje.
    We hebben zeker een heerlijke dag gehad.

    XX Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie kaart. Ik ben al een tijdje op zoek naar die mal.
    Leuke spulletjes heb je gekocht.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts