Saturated Canary Stroop Lolly

Hallo allemaal.
Ik heb van de week een stroop lolly gescrapt voor mijn tante.
Ik heb hem een woensdag toen we naar haar toe gingen gegeven.
Ze was er erg blij mee.
Dit is die geworden:
Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
Stroop lolly
Papier - Oud Roze Cardstock
Mallen - Spelbinders Rond, Stately Circles
Stickels, Liqued Pearl - Stardust, Wit
Digi - Saturated Canary Jules
Lint - Transparant Roze met Glitters
Gekleurd met - Distress Markers

Ik wens iedereen toch een fijne middag ondanks dat het regent en hagelt.
En Bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige creatie.


Reacties

  1. Wat een HEERLIJKE lolly is dit Angelique.....PRACHTIG gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf Angelique! Superleuk gemaakt, in mooie kleuren en hele leuke mal gebruikt.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en mooi idee ,en nog lekker ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig heb je dit gemaakt Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk idee
    Een fijn weekend
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is het geworden Angelique...zal Tante Marja vast van genieten ;)

    xx ma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat leuk gemaakt Angelique!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is dit! En een heel leuk idee ook om te geven, kan me voorstellen dat ze er blij mee was!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit leuk zeg, super mooie kleuren ook, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts