Challenge #50

Hallo allemaal.
Hier ben ik weer met een kaart,
Voor de nieuwe Challenge bij het Scrap Cards Challenge Blog.
We hebben weer een hele leuke thema voor jullie, de thema is trouwen.
En dit is mijn dt kaart:
Komen jullie ook een kijkje nemen?
Er staan weer hele mooie voorbeelden van andere dt leden, waar je inspiratie van op kan doen en misschien zelf zin krijg om mee te willen doen aan de Challenge.
Dat kan,want de Challenge loopt tot 3 Augustus.

Materialen die ik gebruikt heb:
Cardstock - Rood
DP Papier - Maja Design
Mallen - Spelbinders Rond, Rond Geschulpt, Ovaal geschulpt, Cheery Lynn Blaadjes
Stempels - Lili of the Valley Pots of Love, Joy Crafts Words 6410/0035
Gekleurd met - Distress Markers
Bloemen - Rood, Wit
Stickels - Stardust
Strassteentjes - Wit, Groen
Parels - Swirls
Kant - Creme
Lint - Blauw

Dank jullie wel voor alle lieve berichtje op mijn vorige kaart.
Ik wens iedereen een fijne en zonnige Zondag toe.
En tot Blogs.




Reacties

  1. Schattig is je kaartje Angelique. Lief stempeltje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempel dacht ik meteen toen ik je kaartje zag. Wij hebben namelijk zelf twee katten. Alles waar katten op staan leuk. Maar vrolijke kleuren heb je gebruikt en die bloemenpracht is schitterend. Genoeg om te zien. Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts