Challenge #52

Hallo allemaal.
Bij het Scr@p Cards Challenge Blog is er weer een nieuwe Challenge begonnen.
Het thema is dit keer Flowers 4 you, wat houd dit in?.
Dit houd in dat je 4 bloemen op je creatie moet verwerken.
Als dt lid heb ik een voorbeeld kaart gemaakt voor deze Challenge.
Dit is mijn kaart geworden:
Materialen die ik gebruikt heb:
Papier - Kraft
DP Papier - Magnolia Once Upon a Time Hydrangeas
Mallen - Go Kreate Frilly 10, Cheery Lynn Blaadjes
Plaatje - The Hobby House Wee Stamps Peggy and Friends
Strassteentjes - Lila, Paars
Liqued Pearl - Lila
Stickels - Stardust
Bloemen - Paars
Dutch Doobadoo - Hartje
Unique - Hoekje
Gaas verbandje

Kom ook eens een kijk je nemen bij Scr@p Cards Challenge Blog.
En kom de andere dt leden hun kaarten bewonderen,
als jullie willen kunnen jullie gezellig mee doen aan de Challenge.

Ik wens iedereen een hele fijne dag toe.
En tot Blogs.



Reacties

  1. Prachtig Angelique!!
    En je afdrukje is een plaatje.

    Lfs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje! Ik vind het afdrukje ook prachtig ingekleurd. Die takjes zijn gaaf he, ik heb ze ook net gekocht en ben er zo blij mee.


    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart, het model is ook zo leuk.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts