Challenge #53 Herfst/Halloween

Hallo allemaal.
Gisteren is er weer een nieuwe Challenge begonnen bij Scr@p Cards Challenge Blog.
Dit keer is het thema Herfst/Halloween.
Als dt lid heb ik weer een creatie gemaakt voor op de Challenge Blog.
Dit is mijn bijdragen als dt lid.
Ik vond het eerst best moeilijk om een echte Halloween creatie te maken.
Maar het is toch aardig gelukt.

Dit zijn de Materialen die ik gebruikt heb:
Papier - Kraft, Zwart
DP Papier -  Graphic 45 Steampunk Spells Collection
Mallen -Go Kreate Frilly 12, Marianne Design Creatables LR0266
Dutch Doobadoo - Vleermuis, Spin
Bloemen - Oranje, Bruin
Pons - Blaadje
Strassteentjes - Amber
Stickels - Stardust
Ranger - Glossy accent
Andere materialen - Gaas verband

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes op mijn vorige blog post,
En ik vind het elke keer weer heel leuk om ze te lezen.
Ik wens jullie een hele fijne middag toe.




Reacties

  1. een super kaart heb je gemaakt
    echt heel leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angelique, prachtig Halloween kaart, met een heel mooi gedichtje. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts