Challenge #55

Hallo allemaal.
Er is weer een Challenge gestart bij Scr@p Cards Challenge Blog.
Het thema van deze Challenge is Kerst Creatie, maar geen kaart of tag.
Dit is mijn bijdragen als dt lid:


Ik heb dit kerst doosje op de workshop van Astrid Schipper gemaakt deze maand.
De workshop was erg gezellig.

Materialen:
Lucifer doosje
waxine lichtjes
Plastic zakje
Lint - Taupe
Kant - Wit, Tullen
Cardstock - Bruin, Blauw
DP Papier - Maja Papier
Plaatje - Vintage
Bloemen - Bruin
Stempel - Ster, Bomen en Winter tekst
Bedeltje - ijsster
Mallen - Marian Design Collectabels hoekje en winter tekst col 1341, Creatabels RL0281, LR0181, Bloemen ?

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke en lieve berichtjes op mijn vorige creatie.
En ik wens jullie veel blog plezier en tot blogs.
Veel

Reacties

  1. Ohh wauw wat mooi gemaakt Angelique! Zo schattig ook dat meisje en wat een leuke mallen heb je gebruikt!!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij prachtig, ik raak niet uit gekeken.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je weer heel mooi gemaakt Angelique!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts