Sweet Pea Verjaardag's Kaart

Hallo allemaal.
Ik ben er weer, met een verjaardag's kaart.
Deze kaart heb ik voor gemaakt Anita, Anita was eind vorige maand jarig.
Ik ben een beetje laat met het plaatsten van mijn kaart.
Maar ik dacht zal hem toch nog op mijn blog plaatsen.
Dit is hem geworden:
Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:
Papier - Kraft, Créme, Paars
DP Papier - Maja Design Fika
Mallen - Dutch Dabadoo Shape Art Label 121, Marianne Design Creatables LR0266, Joy Crafts Vintage Flourishes 6003/0017, Spelbinders Decorative Label Eight, Cheery Lynn Blaadjes
Stempel - Sweet Pea Stamp Ching Chou Kuik Peony
Bloemen - Paars, Lila
Lint - Paars
Kant - Créme
Stickels - Stardust
Liqued Pearl - White Opal
Unique - Vlinders
Strassteentjes - Paars
Parels - Paars, Lila , Parel Sprietjes Wit
Gekleurd met - Pan Pastel

Ik wens iedereen een hele fijne avond.
En tot snel op blogs.
Veel Liefs


Reacties

  1. Super mooi en ik kan het weten!
    Ook een grote kaart met prachtige kleuren en details.
    Dankjewel hoor Angelique.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Angelique
    Wow daar was Anita zeker blij mee ,hij is geweldig mooi.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Angelique,
    wat een schitterende kaart
    hele mooie vorm ook en kleurtjes
    heel mooi !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Angelique, heel mooi model en een superdigi die je prachtig hebt gekleurd.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angelique,
    Wat gaaf je kaart voor Anita, was gelukkig toch nog goed aangekomen, gelukkig maar! Ik vind het heel leuk dat ik hem nu nog kan bewonderen hij is echt prachtig!!
    Dank je wel voor je lieve reactie in de mail en ik heb jullie ook gemist hoor!!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts