Harry Potter Boeken

Hallo allemaal.
Iedereen kent denk ik wel, Harry Potter film's en boeken.
Ik heb alle boeken gelezen en alle film's gezien.
Vanaf mijn 11 tot 18 jaar heb ik de boeken gelezen, en de film's tot mijn 21 jaar, dus je zou kunnen zeggen mijn hele pubertijd.
En daarom wil ik er een stukje over schrijven.
Over wat ik van deze boeken vind en ook een stukje over de film's.
Dit zijn de boeken:
Dit zijn alle 7 boek van de Harry Potter serie.
Ik vond ze allemaal stuk voor stuk goede, leuke en spannende boeken.
En ik vond de films ook wel goed, alleen ik vind het jammer dat ze een hoop anders hebben gedaan en weg hebben gelaten wat er juist wel in hoorde.
De laatste film vond ik in 3D kwaliteit wat minder, omdat het een donkere film is zag je daar door de 3D effecten niet goed, dus dat vond ik wel zonde.
Verder vind ik de boeken en film's geweldig.
Ik vind dat J.K. Rowling der best heeft gedaan, om deze boeken zo goed en spannend te maken.
Deze boeken zijn eigenlijk voor jong volwassenen, maar zijn ook geschikt voor ouderen.

Ik raad ze graag aan iedereen aan, die deze boeken nog niet heeft gelezen, om ze een keer te lezen.
Want ze zijn echt goed en fijn om te lezen.
Het zijn boeken die je niet zo snel weg kan leggen, als je er eenmaal in begonnen bent.
Ik wens iedereen een hele fijne avond en tot blogs.

Veel Liefs

Reacties

Populaire posts