Kleuren voor Volwassenen

Hallo Allemaal.
Ik ben er weer.
Nu met twee kleurplaten voor volwassenen,
Deze kleurplaten komen uit het boek van Johanna Basford, de vijver komt uit het boek mijn geheime tuin en het hert komt uit het betoverde woud.
Dit zijn de boeken:
En dit zijn de kleurplaten die ik gekleurd heb:

Ik heb met heel veel plezier deze kleurplaten ingekleurd.
De eerst met de vijver heb ik ingekleurd met Bruynzeel potloden en de tweede met de hert heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Ik vind de kleurplaat die ik met de Derwent potloden heb ingekleurd mooier eruit zien dan die met de Bruynzeel potloden.
Omdat de kleurplaat met Bruynzeel potloden matter eruit ziet,
Dan die met Derwent is gekleurd.

Maar verder vind ik het fijn om deze kleurplaten in te kleuren.
Ik zit zo 2 tot 4 uur per dag te kleuren aan een kleurplaat en sommige wel een paar dagen.
Ik ben tevreden over hoe ze eruit zien.
Het is erg rust gevend om te kleuren, en vooral met dit slechte weer van de laatste dagen.
En deze kleurboeken zijn prachtige, Johanna Basford heeft nog een kleurboek die is vorige maand in diverse winkels verschenen.
Deze heet De Verborgen Oceaan.
De kleurboeken van Johanna Basford kosten €10.90 Bij Bruna, Bol.com en Boeken Voordeel.
En er staan hele mooi kleurplaten in,
Ik ben helemaal weg van haar kleurboeken en zou ze allemaal wel willen hebben zo mooi zijn ze.
Maar voor nu doe ik kleuren in de kleurboek(en) die ik al heb.

Ik wens iedereen een hele fijne avond en een heel fijn weekend,
Met veel knutsel en kleur plezier en tot Blogs.
Veel Liefs

Reacties

  1. Prachtig ingekleurd Angelique. Ook ik vind de kleurboeken voor volwassenen prachtig, maar ik heb nog steeds na heel veel rondkijken geen boeken gevonden waat ik kleinere tekeningen in kan kleuren zodat ik ze op een kaart kan gebruiken!! Dus voorlopig doe ik het met digi's en stempels!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts