Candlelight Romans

Hallo Allemaal.
Ik lees al sinds een jaar Candlelight Romans.
Dit komt mede door mijn moeder, zij stelde me voor om een Candlelight Roman te lezen, omdat zij zelf en mijn oma graag Historische Romans van Candlelight lassen,
Toen mijn moeder mij deze Romans aanraden, dacht ik ga het eens proberen, kijken of ik Romannetjes leuk en fijn vind om te lezen.
Daarna was ik verkocht, ik vind de Candlelight Romans erg fijn en leuk om te lezen.
En in dit jaar heb ik al een aantal Romans gelezen.
En dit zijn de romans die ik gelezen heb:

Vampieren Romans:

Vamp! 11
Tussendoortje! 15
Killer! 16
Dood Leuk! 17
Vollemaan! 22
Lust! 25
Ontkentend! 26
Voorgoed! 27
Verscheurd! 44
Vlijmscherp! 51
Lekker!* 52

Historische Romans:

Nobel Hart 443
Het Trouwspel 663
In Zee met Jou 917
Vijand naar mijn Hart 1138
Gevecht om de Liefde 1155

Pink Pocket Romans:

Bezeten! 56
Engel! 78
Zucht! 98

Van deze romans vind ik vampieren en Historische Romans het leukste om te lezen.
Ik vind het super fijne romans die ik af en toe tussen een boeken serie door kan lezen, en zullen in de toekomst nog wel wat meer Romans erbij komen.
Ik koop ze meestal bij de supermarkt of bij de Zeeman.
Want bij de Zeeman zijn ze meestal tussen de 1 en 2 euro en bij de supermarkt €4.95.
Dit was het voor nu, ik wens iedereen een fijne avond.
En tot blogs.

Veel Liefs

Reacties

Populaire posts