De Elfen en Elfen Ridders Boeken Serie

Hallo allemaal.
Fijn om jullie weer te zien.
Er is weer een nieuw jaar van start gegaan, en ik ga er een super jaar van maken.
Daarom wil ik vandaag de eerste dag van het nieuwe jaar, beginnen met een blog post over....
De Elfen en Elfen Ridders Boeken Serie.
Het verhaal van deze boeken lopen in elkaar over dus eigenlijk is het een serie van acht boeken,
Maar er wordt gezegd dat deze serie in twee delen gedeeld moeten worden.
Maar ik zie het als een grote Serie.
Dit is De Elfen Serie:
De Elfen
Elfen  / 2 Elfenwinter 
Elfen 3 - Elfenlicht
Elfen 4  / Elfenlied Pap
Elfenkoningin

En dit is de Elfen Ridders Serie:
Elfenridders 1 de broederschap
De elfenridders  / Alfenmark
De elfenridders  / 3 Fjordland
Deze Serie is super goed.
Het verhaal is zo goed dat je niet kan stoppen met lezen.
Het zit helemaal vol met actie, spanning, romantiek en ook emotionele momenten.
Bernard Hennen heeft deze serie heel mooi geschreven, deze boeken pakken je aandacht en laten het niet meer los.
En heeft een hele mooie verhaal lijn.
Ik moet er wel bij zeggen dat het geen boeken zijn die je even snel uitgelezen heb,
Want deze boeken zijn erg dik de dikste boek van deze serie heeft 716 bladzijdes,
En de rest zit tussen de 200 en de 700 bladzijdes.
Het uit lezen van deze duurde bij mij haast 2 jaar.
En dan heb ik ook nog de boeken serie die hierna komt en wat het begin van de verhaal lijn van deze serie is dat is Draken Elfen.
Van deze serie heb je acht boeken waar van ik de eerste, tweede en derde boeken heb.
En de eerste en tweede heb ik al gelezen en in de derde was ik bezig maar daar ben ik mee gestopt,
Omdat ik zin had om over iets anders te lezen dan elfen.
Maar ik ben wel weer van plan om de Draken Elfen Serie weer te gaan lezen.
Als ik dat heb gedaan, dan komt er een blog post over Draken Elfen Serie.
Maar voor nu is het alleen De Elfen en Elfen Ridders Serie.

Ik wens iedereen een hele fijne dag,
En tot Blogs.
Veel Liefs

Reacties

Populaire posts