The 10th Kingdom

Hallo allemaal.
The 10th Kingdom is een fantasy serie.
Die ik heel lang geleden is een keer op de tv heb gezien.
Deze serie was later ook te koop op dvd,
En toen heb ik hem van mijn opa en oma voor mijn verjaardag gekregen.
Dit is de cover van de film:
The 10th Kingdom.
Aan de rand van de menselijke wereld ligt een portal welke leidt naar de negende koninkrijk,
Een fantastische land waar sprookjes opnieuw uitgevonden worden...
En niet altijd ophouden met een en-ze-leefde-nog-lang-en-gelukkig einde
Een boosaardig koningin heeft prins Wendell verdoemd tot het leven als een hond.
Zijn doel om de troon te heroveren brengt hem bij de portal van het tiende koninkrijk:
Centrale Park,
New York City.
Met de hulp van de mooie Virginia en Tony vecht hij zich een weg door de slechte parallelle wereld vol trollen, goblins en andere sprookjesfiguren.
Het prachtige verhaal, de schitterende special effects en de cast maken deze film tot een fantastische en onvergetelijke filmevaring voor jong en oud.

Acteurs/Actrices:
Ann-Margriet
Scott Colien
Rutger Hauer
John Larroquette
Camryn Manheim
Ed O'neille
Dianne West
Kimberley Williams
---------------------------------------------------
De leeftijd categorie van deze film is vanaf 12 jaar.
Ik vind deze serie/film erg leuk, spannend en grappig.
Er komen ook veel bekenden liedjes voor in de film, en hoop komische stukjes ,
waar je echt heel erg om moet lachen.
En daarom vindt ik het een aanrader, en raad ik hem aan iedereen aan.

Ik ben weg van fantasy films en boeken.
En deze film staat op mijn lijstje van favoriete fantasy films/series.
Ik ben nog steeds erg blij met deze dvd,
En ben mijn opa en oma nog steeds dankbaar voor deze film, die ik toen voor mijn verjaardag heb gekregen.

Ik wens iedereen een fijne middag en tot blogs.
Veel Liefs

Reacties

Populaire posts