Boekenfestijn Ahoy Rotterdam 2016

Hallo allemaal
Gisteren ben ik samen met me vader naar de eerste dag van de Boekenbeurs Boekenfestijn geweest in Ahoy Rotterdam.
Het was mijn eerste keer bij de Boekenfestijn, ik wilde vorige jaar al maar toen ging het niet door, wat ik erg jammer vond.
Maar ik vond het gisteren heel leuk.
En ik zag heel veel boeken die mij goed en leuk lekken, maar helaas hadden ze dan alleen deel 2 en 3 waar door je niet kan beginnen aan de serie.
De prijzen van de boeken waren best goedkoop.
Hier onder een foto van mijn dag bij het Boekenfestijn:
Het was erg gezellig om met mijn vader samen naar het Boekenfestijn te gaan.
Ik zou eerst met mijn moeder naar het Boekenfestijn gaan maar omdat mijn moeder de griep heeft, kon zij niet mee en is mijn vader mee gegaan.
Mijn vader leest niet zo graag boeken als mij, maar hij vond het wel leuk om met mij een dagje weg te gaan.
En ik heb gisteren 4 boeken voor me zelf gekocht en highlighter pennen van Sharpie, en we hebben 3 boeken voor mijn moeder en 1 boek voor mijn neefje gekocht.
Dit zijn de titels van de boeken die we hebben mee genomen:

Ongeluk - Danielle Steel
Verjaardag - Danielle Steel
Tot in de lengte van dagen - Danielle Steel
Mijn eerste woordenboek op rijm - Marianne Busser & Ron Schöder
De Macht der Spreuken - Blake Charlton
Clockwork Prince - Cassandra Clare
The Hobbit an unexpected journey filmboek - Brian Sibley
The Hobbit an unexpected journey wegwijzer - Jude Fisher

Alle boeken die ik heb gekocht waren onder de €10.00.
Er waren ook een aantal boeken die waren tussen de 10 a 20 euro, wat nog best goedkoop is,
want bij boeken winkels en site's betaal je vaak wat meer geld voor een boek.
Op het Boekenfestijn kan je ook andere artikelen kopen zoals, hobby, kantoor en feest artikelen.
Ik ga nog wel een keer naar het Boekenfestijn, vond het wel leuk.
Als jullie het ook leuk vinden om te gaan dit zijn de datums dat Boekenfestijn in verschillende plaatsen in Nederland staat:

28 tot 31 Januari Ahoy Rotterdam
17 tot 20 maart WTC EXPO Leeuwaarden
09 tot 12 Juni Americahal Apeldoorn
15 tot 18 September Jaarbeurs Utrecht
03 tot 06 November Beursgebouw Eindhoven
24 tot 27 November MECC Maastricht
26 tot 29 Januari 2017 Ahoy Rotterdam

Bij alle datums zijn de openingstijden van Do to Za 10.00 - 21.00 en Zo 10.00 tot 18.00 uur.
En de Entree is Gratis.
Voor Boekenfestijn datums en plaatsen in België, kijk dan op de site van Boekenfestijn.
Ik wens iedereen een hele fijne middag en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts