Boeken die ik gelezen heb in 2016.

Hallo allemaal.
Dit is de laatste blogpost van dit jaar.
Ik wil dit jaar hier afsluiten op mijn blog met een post over de boeken die ik heb gelezen in 2016.
<3 #reading #booknerd:
In 2016 heb ik best veel boeken gelezen.
Ik heb diverse boeken uit verschillende categorieën gelezen.
Young Adult, Fantasy en Romans.
Het waren stuk voor stuk hele goed boeken, waar ik heel veel lees plezier en gevoelens bij heb gehad.
De ene boek was emotioneler dan de andere, ik heb gelachen, gehuild en mijn adem ingehouden bij de spannende, leuke en verdrietige momenten in de verhalen van deze boeken.

* Stad van Verloren Zielen, Vijfde boek van de Kronieken van de Onderwereld By Cassandra Clare
* Stad van Hemelse Vlammen, Zesde boek van de Kronieken van de Onderwereld By Cassandra Clare
* De IJzeren Engel, Eerste boek van de Helse Creaties By Cassandra Clare
* De IJzeren Prins, Tweede boek van de Helse Creaties By Cassandra Clare
* De IJzeren Prinses, Derde boek van de Helse Creaties By Cassandra Clare
* Voor Jou By Jo Jo Moyes
* Een Leven Na Jou By Jo Jo Moyes, het vervolg op Voor Jou.
* Ridder naar mijn Hart, Candlelight Roman 1099
* Van jou mag ik Houden, Candlelight Roman 1080
* Girl Online By Zoe Sugg
* Girl Online On Tour, Tweede boek By Zoe Sugg

Deze boeken waren super, ik heb van hun verhalen genoten.
En ik weet dat er in het nieuwe jaar nog meer boeken uit worden gebracht, waar ik naar uit kijk.
Op het moment ben ik in het Derde boek van Zoe Sugg, Girl Online Going Solo begonnen.

Ik hoop dat ik in het nieuwe jaar wat meer op mijn blog zal plaatsen.
Omdat ik het leuk vind om jullie over mijn favorieten te vertellen. 
 Ik wens jullie allemaal het beste en tot blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts