Oud en Nieuw jaar

Hallo allemaal.

Ik ben er weer.
Van bloggen is er dit jaar niets gekomen, zoals ik eigenlijk had gepland begin dit jaar.
Wat ik heel erg jammer vind, omdat we al bijna weer een jaar verder zijn sinds mijn laatste blogpost.
Maar ik ben deze blogpost niet gestart om het over mijn vallingen van blogposten te plaatsen te hebben.

Ik wilde het hebben over wat het oude jaar mij heeft gebracht en wat het nieuwe jaar mij nog zal brengen.
Eigenlijk een terug blik op het oude jaar en wensen voor het nieuwe jaar.

Afbeeldingsresultaat voor oud en nieuw

Het Oude jaar heeft mij gelukkige momenten opgeleverd.
Dit zijn een paar van deze momenten:

In januari ben ik met mijn vader naar Boekenfestijn geweest in Ahoy Rotterdam, hier over heb ik ook een blogpost geschreven deze staat onder deze.
En in April ben ik aangenomen voor een baan als interieur verzorgster, maar dat was helaas van korte duur.
Daarna heb ik even zonder werk gezetten maar gelukkig kreeg ik snel weer werk, waar ik nu nog steeds werk en hopelijk mag blijven, maar dat hoor ik als het goed is eind januari.
Ik heb twee weken geleden een jonge leren kennen en ben met hem op een date geweest naar de bioscoop naar de film Fantastic Beasts and where to find them, het was een hele leuke en gezellige avond. 
De kerstdagen waren gezellig, ik heb ze gevierd met mijn familie, helaas ben ik na deze dagen geveld door de griep, wat ik minder vind maar wat doe je eraan, niets, toch?
En nu over drie dagen is het oude jaars avond, dit vier ik thuis met mijn ouders.

En dan gaan we weer het nieuwe jaar in.
Ik hoop dat het nieuwe jaar ons allemaal goede en leuke momenten zal brengen, in goede gezondheid.
Meer ups dan downs,
En meer vreugde dan tranen.

Daarom wens ik iedereen alvast een goed, gezond en gelukkig nieuw jaar.
En het alle beste van de hele wereld.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts