Een Nieuw Jaar, Een Nieuw Begin.

Hallo allemaal.
Ik wens iedereen de beste wensen voor 2017.
En ik hoop voor jullie allemaal dat het een goed jaar zal worden.
Let today be the start of something new.:
Voor mij was het eind van het oude jaar super, omdat ik vorige week Donderdag 29 december 2016 een brief van mijn werkgever in de brievenbus kreeg, met de informatie dat mijn contract verlengd is.
Ik ben daar heel erg blij om.
En daarom wil ik met jullie mijn goed voornemens delen.
Ik heb er niet zoveel voor het nieuwe jaar, maar toch zijn ze het waard om even met jullie te delen.

1. Meer te genieten.
Van alles wat leven te bieden heb.

2. Meer sporten en wandelen.
Dit is een voornemen die iedereen denk ik wel heeft.

3. Je eigen niet schamen voor bepaalde dingen.
Zoals in de winkels lopen en meezingen met een liedje.

4. Er meer op uitgaan.
Bioscoopje pakken of naar de winkels gaan.

5. Blog posten plaatsen.
Ik ga mijn best doen om twee keer per week een blog post te plaatsen.

Dit waren mijn goede voornemens van 2017.
Ik hoop dat ik ze allemaal waar kan maken, voor eind van dit jaar, gelukkig hebben we daar nog 365 dagen omdat voor elkaar te krijgen.
Het concept op mijn blog blijf het zelfde als wat er in mijn blog beschrijving staat, ik blijf bloggen over mijn Favorieten.

Ik wens iedereen een hele fijne avond.
En tot Blogs.

Veel Liefs 
Angelique

Reacties

Populaire posts