Movie Talk 1: Zootopia.

Goede middag allemaal.
Hoe is het met jullie.
Met mijn gaat het goed.
Ik wilde het vandaag over een film hebben die ik pas heb gezien.
En dat is de film Zootopia.
Afbeeldingsresultaat voor zootopia
Ik zag Zootopia op Netflix staan en ik dacht deze film lijk mij wel leuk.
En dat was hij ook, ik heb om een hoop stukken in de film moeten lachen en met spanning naar zitten kijken.
Er zitten hele leuke karakters in de film, mijn favoriet is Clawhauser, omdat hij zo leuk en grappig is.
Deze film raad ik iedereen aan om te kijken als je hem nog niet gezien heb.
Je zult er geen spijt van hebben.

En als je hem al gezien heb.
Wat is je favoriete karakter en waarom?
En wat vond je van de film?
Ik wens iedereen een fijne middag en tot blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts