Yeah Sneeuw.

Goede Morgen allemaal.
Hoe is het met jullie?, heeft het bij jullie ook gesneeuwd?
Bij ons heeft het gesneeuwd, wel een dun laagje, maar er ligt sneeuw.
En hier heb ik zo lang op gewacht en gehoopt, maar nu is er eindelijk sneeuw.
Red Fox                                                                                                                                                      More:
Ik vind de sneeuw heel leuk, alleen als je nergens heen hoef, zoals naar je werk of op visite enzovoort.
Maar een wandeling door de sneeuw vind ik niet erg.
Wij wonen aan het park en de weilanden en als er dan sneeuw lig en je gaat een stuk lopen dan zie je een heel mooi winterse landschap en daar kan ik echt van genieten en dan maak ik er foto's van.
En als ik dan thuis kom dan neem ik soms een mok lekkere warme chocolade melk, mmm dat is echt genieten na een wandeling.
De sneeuw is meestal maar van korte duur.
En wij krijgen hier in Zuid-Holland haast nooit een dikke pak sneeuw.
Wat ik heel jammer vind.
Maar dit mooie witte weer brengt ook veel ongelukken met zich mee, door dat het glad word.
Wat gevaarlijk en minder is.
Maar toch blijf ik van sneeuw houden.
 
Wat vinden jullie van de sneeuw?
En wat vinden jullie leuk om te doen als er sneeuw lig?
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot Blogs.
En doe voorzichtig als jullie vandaag weg gaan, het is erg glad buiten.
 
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts