Afsluiting van het jaar 2017

Goedemiddag Allemaal.

Het is al weer het eind van het jaar.
Ik wens jullie een geweldig en super mooi nieuw jaar toe.
2017 was een goed jaar voor mij, er is gelukkig niet veel vervellende momenten geweest, gelukkig meer goede, mooi en leuke momenten.
Ik hoop dat het komende jaar ook zo goed mag verlopen als dit jaar.
En ik hoop dat het komende jaar voor jullie ook allemaal goede, leuke en mooi momenten zal brengen.
Afbeeldingsresultaat voor vuurwerk
Ik heb een paar van mijn favorieten van 2017,
En deze wil ik met jullie delen.

Boeken:
Hof van Doorns en Rozen serie By Sarah.J.Maas
Nora Roberts Ierse Trilogie

Muziek:
Ed Sheeran - Shape of You, Galway Girl, Perfect
Selena Gomez - It Ain't Me, Bad Lair, Wolves
Hailee Steinfeld - Starving, Most Girls, Let Me Go
Maroon 5 - Don't Wanna Know, Cold, What Lovers Do
Taylor Swift - Look what you made me do, Ready for it?
Katy Perry - Bon Appétit, Swish,swish, Hey Hey Hey
Jason Derulo - Swalla
David Guetta - 2U
Luis Fonsi - Despacito, Échame La Culpa
Imagine Dragons - Thunder, Believer, Whatever It Takes
ColdPlay - Something Just Like This
Liam Payne - Strip That Down, Get Low, Bedroom Floor
Sam Smith - Too Good At Goodbyes
Little Mix - Power
Bebe Rexha - Meant to Be
Louis Tomlinson - Back To You
Rita Ora - Your Song, Anywhere
Avicii - lonely Together
Demi Lovato - Sorry not Sorry, Instruction, Tell Me You Love Me
Camila Cabello - Havana
Fifth Harmony - He Like That
Maggie Lindemann - Pretty Girl
Charli XCX - Boys
Dua Lipa - New Rules
Naill Horan - Slow Hands
Charlie Puth - Attention, How Long
Axwell - More Than You Know

Games:
Nintendo Switch
Legend of Zelda Breath of The Wild
Mario Kart Deluxe 8
Mario Odyssey
Amiibo's van Legend of Zelda en Mario
Nintendo 3ds
Legend of zelda Ocarina of Time
Pokemon Sun
Style Boutique

Films:
Thor Ragnarok
Parites of the Caribbean Dead Men Tell No Tales
Beauty and the Beast
Fifth Shades Darker
Boss Baby

Dit waren mijn favorieten van het jaar 2017.
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts