Update over mij en Boeken die ik heb gelezen in 2017

Goedemiddag Allemaal.

Na bijna een jaar afwezigheid, ben ik weer eens op mijn blog.
 Dit keer ga ik niet zeggen dat ik ga proberen om elke dag op mijn blog een bericht te plaatsen,
Omdat ik niet weet of dat mij wel gaat lukken, en ik niets wil beloven wat ik niet na kan komen.
Ik wil jullie wel vertellen over dit jaar wat er allemaal is gebeurd na januari toen ik voor het laatst heb gepost.
Afbeeldingsresultaat voor winter
Dit jaar was vol van ups en downs, wat elk jaar wel zo is.
Mijn jaar begon goed met contract verlenging op werk, en daar was ik heel blij mee.
Ik heb heel hard gewerkt als interieur verzorgster in een verzorgingshuis vanaf juni 2016 en moest helaas eind afgelopen oktober afscheid nemen omdat mijn contract niet verlengd werd omdat ik een vast contract behoorde te krijgen, maar helaas hadden ze geen plek meer voor een vaste medewerker, helaas pindakaas.

En nu zit ik al thuis vanaf eind oktober en heel veel sollicitaties te doen voor ander werk, maar tot nu toe niets gevonden, ik blijf hopen dat ik snel weer werk zal vinden.

Dit jaar heb ik een geweldige verjaardag gehad.
4 maart vierde ik mijn verjaardag voor familie en vrienden en 5 maart op mijn verjaardag zelf ben ik met mijn ouders naar Cinemac in Utrecht geweest voor de Harry Potter Expodition.
Het was super leuk en gaaf omdat mee te maken, er stonden allemaal kleding en spullen uit de films.
Ik heb zelf een shirt, toverstok, foto, en pins gekocht, het was echt een geweldige dag.
2017 was over het algemeen wel een goed jaar voor mij.

Ik wilde jullie ook nog vertellen welke boeken ik dit jaar uit heb gelezen.
De boeken van 2017 die ik gelezen heb zijn:

Girl Online Going Solo, By Zoe Sugg
Geek Girl By Holly Smale
Hof van Doorns en Rozen, By Sarah.J.Maas
Hof van Mist en Woede, By Sarah.J.Maas
Hof van Vleugels en Verwoesting, By Sarah.J.Maas
De Huwelijks Contract 1e deel By Jennifer Probst
De Huwelijks Val 2e deel By Jennifer Probst
De Huwelijks Kans 3e deel By Jennifer Probst
De Huwelijks Deal 4e deel By Jennifer Probst
De Kronieken van Bane By Cassandra Clare
Harry Potter en het Vervloekte Kind

Nora Roberts Trilogie's:
Het eiland van de drie zussen
De Ierse Trilogie

In totaal heb ik dit jaar 17 boeken gelezen, op mijn GoodReads Profiel staat helaas dat het er maar 15 zijn, en dat komt omdat hij de Ierse Trilogie van Nora Roberts als een boek reken, terwijl het er drie zijn, maar ja wat doe je er aan.
Over GoodReads gesproken mijn Reading Challenge van dit jaar was 10 boeken, deze heb ik behaald en zelfs 7 boeken meer gelezen.
De 1e van januari zal ik mijn GoodReads Challenge weer instellen op hoeveel boeken ik in 2018 hoop uit te lezen, ik hoop dat het weer heel veel boeken mogen zijn.
Want ik vind lezen heel erg leuk en ontspannend.

Dit was het voor vandaag.
Ik hhop dat jullie fijne feestdagen heb gehad en dat jullie mijn blog post wat vinden.
En jullie zien morgen weer een post van mijn voor een post voor het eind van 2017.
Tot morgen.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

  1. Een gezellig gezond en natuurlijk creatief 2018
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts