September Wrap Up

 Goede middag.

Na een tijdje afwezig te zijn geweest ben ik er vandaag met een Reading Wrap up van de maand September.

Ik heb in de afgelopen maand aardig wat gelezen.
Het zijn geen hele dikke boeken, maar het zijn wel boeken en dat telt.
Ik heb namelijk vijf boeken gelezen in september.
Dit zijn de boeken die ik heb gelezen:

Het Hart van de Heks
Is een roman die gaat over de vrouw van Loki de noorse god.
Ze is een heks en heet Angrboda, zij word verliefd op Loki doordat loki haar hart terug geeft en lang blijft komen.
Loki word ook verliefd op Angrboda ze krijgen samen kinderen en deze kinderen zijn speciaal.
Want Hel is weer tot leven gebracht bij de geboorte door haar moeder, Fenrir werd geboren als een wolf en Jurmunder werd geboren als slang.
Fenrir en Jumunder zijn voorbestemd voor het eind van Asgaard en de Negenwerelden.
En Hel is bestemd om voort te leven met haar geliefde in de nieuwe wereld.

Dit boek was geweldig en zo goed geschreven.
Ik vond het verhaal heel spannend, emotioneel, romantische en heb ervan genoten.

Souvenir bij Suzanne Vermeer
Was een heel spannend en emotioneel verhaal over een mevrouw met alzheimer die met haar dochter naar Italië gaat en daar samen een kookcursus gaan volgen.
Maar dan verdwijnt moeder Carolien die haar studenten tijd in florance herinner en alle nare dingen die ze toen heeft mee gemaakt.
Dochter Nienke weet niets over haar moeder verleden en haar studenten tijd in florance.
En gaat op zoek naar haar moeder, onderweg komt ze er langzaam achter wat er in de studie jaren van haar moeder is gebeurd.
Ik vond het verhaal erg mooi geschreven.
En dit boek valt onder de genre roman/thriller, ik hou helemaal niet van thriller en horror boeken.
Maar dit boek vond ik goed.

Aquicorn Cove by Kay Oneill
Was een hele schattige en mooie strip verhaal over de zee en alles wat erin leeft.
En dat we daar zuinig op moeten wezen.
Ik vind de teken style in deze strip erg mooi en hou der echt van.
Het verhaal is ook heel mooi.
Ik had al alle drie de Tea Dragon strips gelezen by Kay Oneill en dat zijn ook zulke mooi verhalen.

Legend of Zelda Twilight Princess vol. 10
Vond ik een goede strip met veel spanning.
Het is nog niet de laatste volume van deze strip serie.
Want deze volume eindigt met het gevecht tussen Link en Ganondorf.
En daardoor vermoed ik dat er nog een of twee volumes zullen komen.
Ik vond het verhaal goed en hoop snel de andere volumes te kunnen lezen.

Splatoon vol. 14
Dit is het viertiende deel in de splatoon strip serie die ik graag lees.
En indeze strip lees je over de laatste splatfest team chaos tegen team order.
Aan deze splatfest heb ik in splatoon 2 op de nintendo switch mee gedaan en het was erg leuk.
En het was ook leuk om erover te lezen in deze strip.
Er komen nog meer strips van splatoon, want deze stripverhaal eindigde met een clif hanger.
Een gevecht tussen team blue en hun schaduwen.
Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat in de volgende volume.


En dit waren al de boeken die ik in September heb gelezen.
Hopelijk vonden jullie het leuk om over mijn reading wrap up te lezen.
Ik wens jullie een fijne middag en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique




Reacties

Populaire posts