Bullet Journal Maart(March)

Hallo Allemaal.
Ik ben begin dit jaar begonnen met Bullet Journaling.
En ik vind het heel leuk om te doen, want je ben creatief bezig.
Je zou het kunnen vergelijke met Scrap boeking, omdat je kan knipt, plakt, teken en schilderen in je Bullet Journal.
En het is heel populair in Amerika en de laatste twee jaar is het in Nederland ook steeds populairder geworden.

Je kan je Bullet Journal op verschillende manieren zelf indelen en/of gebruiken, zoals:
1. (School)agenda
2. als Dagboek
3. Reisboek
4. Art Journal
5. Reading Journal
En nog veel meer manieren waarvoor je jou Bujo kan gebruiken.

Ik gebruik mijn Bujo als agenda/dagboek,
en om uitgelezen boeken, gekeken films, instagram volgers, afspraken en andere belangrijken dingen in bij te houden.
Ik zal nu mijn Bujo laten zien van de pagina over mij en de pagina's waar ik films en boeken bij houd en de maand maart.












Dit is mijn Bullet Journal.
Zoals jullie kunnen zien doe ik heel veel plakken, knippen en foto's en plaatjes gebruiken in mijn Bujo,
Mijn plaatjes haal ik van Pinterest en Google Afbeeldingen, daar zoek ik op thema wat ik op dat moment wil gebruiken, zoals bijvoorbeeld wat ik bij de maand maart heb gedaan, op de kleur paars/lila gezocht en dan de plaatjes kopieren en plakken in word.
Zo vind ik het makkelijkste om mijn plaatjes te bewerken en uit te printen.
En mijn foto's print ik uit met mijn HP Sprocket.

Oh ja als jullie denken wat betekend Bujo, dat is een afkorting van de hele naam Bullet Journal.
Er komen nog meer blog posten over mijn Bullet Journal, maar dit is het voor nu.
Ik wens iedereen een fijne avond,
En tot Blogs

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts