Hof van IJs en Sterren

Goedemorgen allemaal.
Afgelopen week, 24 Juli heb ik Hof van IJs en Sterren van de schrijfster Sarah J. Maas uitgelezen.

Afbeeldingsresultaat voor hof van ijs en sterren

Hof van IJs en Sterren is een novel die aansluit op de trilogie Hof van Doorns en Rozen.
Ik heb alle boeken gelezen, en vond de trilogie geweldig.

Hof van IJs en Sterren vond ik een interessant en goed boek.
Weet dat niet iedereen hier mee eens zal zijn, maar dit is mijn persoonlijke mening.
Er zijn mensen die Hof van IJs en Sterren een slecht en saai boek vinden.
Ik begrijp wel waarom, maar vind zelf dat het boek meer inzicht geef in de personages hun leven na de strijd met Hybern en hoe ze hun leven weer proberen op te pakken.
Misschien ligt er nog meer vijanden op de loer, wie weet wat er nog meer staat te gebeuren.
Dit boek is volgens mij de eerste boek van een serie novels.
En ik ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan.

Dit was mijn boek Review over Hof van IJs en Sterren.
Ik raad iedereen die de trilogie Hof van Doorns en Rozen nog niet gelezen hebben, aan om ze te gaan lezen voordat je in Hof van IJs en Sterren gaat beginnen,
En natuurlijk raad ik ook Hof van IJs en Sterren aan.

Wat vinden jullie van deze serie?,
 laat een reactie achter onder deze post als jullie dat willen.
en ik zie jullie snel weer met een nieuwe blog post.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts