Ik ben er weer.

Goedemiddag Allemaal.
Afbeeldingsresultaat voor summer
Ik ben weer een keertje op mijn blog.
Ben een tijd afwezig geweest, omdat het begin van dit jaar niet goed verliep.
Ik kreeg werk aangeboden en ben daar na een maandje proeftijd ontslagen, jammer genoeg,
en toen heb ik nog een tijd zonder werk gezetten tot met 11 juli toen ben ik weer begonnen met werken bij een ander schoonmaak bedrijf.

In de tussentijd toen ik zonder werk heb gezetten, heb ik heel vaak in mijn Bullet Journal gewerkt, en boek gelezen, hier over zal ik snel een blog post maken.
Mijn moeder was afgelopen week jarig we hebben met wat visite haar verjaardag gevierd het was gezellig en heel erg warm.

Hebben jullie ook van dat hele warmen weer?
Hier bij ons is het al 3 weken heel warm en de laatste 2 weken een hitte golf, niet normaal.
Vandaag is het gelukkig 20 graden omdat het vannacht en vanmorgen geregend en geonweerd heeft.
De temperatuur is gelukkig wat koeler nu, want die warmte is niet te doen.

Ik hoop dat jullie een fijne zomer(vakantie) hebben,
En wensen jullie een fijne dag toe.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts