Splatoon 2 Splatfest

Goede avond allemaal.
Op 23 en 24 Juni heb ik deelgenomen aan Splatoon 2 Splatfest.

De eerste keer dat ik mee deed, had ik net Splatoon 2 aangeschaft,
Je kon kiezen uit team sinaasappel sap met pulp v.s team sinaasappel sap zonder pulp.
Ik heb toen voor het team sinaasappel sap zonder pulp gekozen,
Het was heel leuk om deel te nemen aan het Splatfest,  maar omdat het mijn eerste keer was bakte ik er niet veel van.
Maar ik heb mijn best gedaan, net als de andere spelers over heel de wereld.
Splatfest is twee dagen aan stuk door van zaterdag 16.00 tot zondag 16.00, toen Splatfest was afgelopen, gaan ze een berekening maken welke team er heeft gewonnen en dan word het de volgende dag in het spel bekend gemaakt.
De volgende dag ging ik kijken wie er de winaar was.............,,
en helaas heb ons team sinaasappel sap zonder pulp verloren, dat was wel jammer.
Gefeliciteerd team met pulp, jullie hebben hard gestreden voor de overwinning.

En toen een maand later op 21 en 22 Juli was er weer een Splatfest,
Deze Splatfest stond in het teken van de viering van het 1 jarige bestaan van Splatoon 2, en de releas van Splatoon 2 Octo Exspension.
De teams waar je uit kon kiezen waren Team Inktvis v.s Team Octopus.
Team Inktvis                Team Octopus

Deze keer had ik voor Team Octopus gekozen, omdat ik gelezen had op de nintendo offecial site dat als je de octo expension niet had, je toch als octoling kon spelen, als je dat team koos.
Dit was ook het geval en vond het heel gaaf, dat nintendo dit in het spel mogelijk heeft gemaakt.

Splatfest is net als de vorige keer gestart op zaterdag om 16.00 tot zondag 16.00.
Ik heb zaterdag van 16.00 tot 22.30 zitten spelen de meeste grondoorlogen won mijn team en sommige keren verloren we, de volgende dag vierde mijn moeder haar verjaardag en kon ik niet zo lang mee doen aan Splatfest.
Toch heb ik die dag tot 14.00 kunnen spelen, en was het net als de vorige dag soms won mijn team en soms verloren we, maar we hebben ons best gedaan.
23 juli was de dag dat er bekend werd gemaakt welk team er gewonnen had,
Net als de vorige keer won ons team Team Octopus het niet.
Team Inktvis heeft gewonnen, Gefeliciteerd Team Inktvis en goed gestreden Team Octopus.
Ik heb tijdens de laatste Splatfest veel vrienden verzoeken gehad op mijn switch voor Splatoon 2,
Dat vind ik wel leuk, en hoop dat ik snel met die vrienden een keer grond oorlog kan spelen.

Ik denk dat we elke maand een nieuwe Splatfest kunnen verwachten, maar dat weet ik niet zeker,
maar hoop het wel.
Het was erg leuk om met beide Splatfesten mee te doen,
en ga zeker weten mee doen aan de volgende, als die komt.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en hebben jullie ook Splatoon 2 en Octo Expension?
Laat het mij weten, en wat je ervan vind, onder deze blog post.
Ik wens jullie voor nu een fijne avond en tot ziens.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts