Bullet Journal Augustus/December 2018

Goedemiddag allemaal.

Ik wilde jullie vandaag graag de rest van mijn Bullet Journal van 2018 laten zien.
Helaas liep ik een tijd achter met mijn Bujo, zodat ik de pagina's een beetje kaaltjes heb gelaten.
Ben ook niet zo blij met al mijn pagina's en maanden der in, en het is meer een Journal dan een Bullet Journal, maar ja.
Dit zijn de foto's van mijn Bujo:
Augustus
September
Oktober
November
December
Materialen die ik heb gebruikt:
Bullet Journal - Mus
Potloden - Staedtler Noris Club
Fineliners - Staedtler
Stiften - Metallic Staedtler
Gel pennen - Signo wit, Gellyrol glitter silver, Edetting silver gold bronze
Brush pennen - Pentel
Plaatjes - Google en Pinterest
Foto's - HP Sprocket
Kraft Papier - Blok van de Wibra
Rood, wit geruit papier - Van Cadeau verpakking
Washi Tape - Hema, Ali Express, Action
Stickers - Action, Hema, Ali Express

Ik hoop dat jullie mijn Bujo wat vonden, hij is voor de laatste maanden wel een beetje kaal, maar had niet veel tijd en zin om erin te werken omdat ik achter liep.
Maar met mijn nieuwe Journal wil ik het wel bij gaan houden, en daar zullen jullie berichten van zien hier op mijn blog.
Ik wens jullie een fijne middag en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts