Puzzels.

Goede middag allemaal.

Ik ben sinds 11 december weer begonnen met puzzelen van leg puzzels, dit deed ik vroeger al eens maar ben toen een tijd gestopt met puzzelen.
De puzzels heb ik de weken voor kerst gekocht bij de Blokker, het zijn drie Disney puzzels met 1000 stukjes van het merk King Puzzle, deze waren toen met 50% korting van €6,99 voor €3,50 per stuk te koop.


Dit zijn de foto's van de leg puzzels, ze waren alle drie pittig om te puzzelen, maar vooral de derde puzzel met lampionnen en kopjes was lastig te maken, gelukkig is het wel gelukt.
Ik heb bij alle drie hulp gehad van mijn ouders, want elke keer als ik aan een puzzel begon kwamen mijn ouders mee puzzelen.
Dat vond ik niet erg, vindt het juist leuk en gezellig dat ze dat doen.
Ik maak mijn puzzels op een puzzel mat van Jumbo puzzels, deze heb ik bij bol gekocht.

Voor de kerst heb ik van mijn ouders een puzzel gehad van Disney Belle en het Beest met 1000 stukjes bij Schmidt Puzzels en ik heb nog twee puzzels liggen die ik gekocht heb een van Disney Collectors Editie van Dombo bij Ravenburger en Disney Rapunzel bij Schmidt puzzels ook met 1000 stukjes, dus ik ben nog lang niet uitgepuzzeld.
Ik heb ook mijn buurvrouw aangestoken met puzzelen, want ze zag mij en mijn ouders puzzelen toen ze van de week bij ons langs kwam, en nu heeft ze zelf ook een puzzel met puzzel mat gekocht.
Het is ook zo leuk en ontspannend om te doen.
En jullie kunnen nog meer puzzel posten verwachten, want die komen er als ik weer een puzzel gepuzzeld heb, en er komen nog meer blogposten aan.
Ik wens jullie een fijne middag en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts