April Wrap Up

 Goede avond.

Ik ben er vandaag met mijn April wrap up.


In de afgelopen maand heb ik niet zoveel gelezen.
Ik hoop dat ik in deze maand Mei meer boeken zal lezen.

Maar de enige boek die ik deze maand uit heb gelezen is Hof van Zilveren Vlammen bij Sarah. J. Maas.
Waarover ik mijn vorige blog post heb geschreven.
Het verhaal was geweldig en ik heb hem 5 sterren gegeven.

Ook al heb ik maar een boek gelezen.
Ik ben wel in De Grisha boek 3 Val en Verlossing begonnen en ben al over de helft met lezen.
Deze Trilogie had ik voor 23 April en de Netflix serie Shadow and Bone uitgelezen moeten hebben, maar omdat ik Hof van Zilveren Vlammen tussen door heb gelezen duurde het wat langer voor ik in Val en Verlossing kon beginnen, wat wel Jammer is.
Maar aan de andere kant beter laat dan nooit.

In de komende tijd zal ik denk ik wel Val en Verlossing uitlezen.
Dit is omdat vanaf afgelopen zaterdag 1 Mei t/m 16 Mei hierin Zuid-Holland Mei vakantie is, en ik ben vrij en ga proberen in deze vakantie zoveel mogelijk te lezen.
Ik vind lezen iets wat ik voor mijn plezier doet en niet dat ik moet lezen.
Want als ik geen zin heb om te lezen dan lees ik ook niet.
Maar ik heb de laatste tijd veel zin om te lezen, maar niet altijd tijd gehad en nu ik vrij ben kan ik meer lezen.
En ik heb een aantal nieuwe boeken die ik graag zou willen lezen, hopelijk kom ik daar snel aan toe.

Ik ben dadelijk om 20.00 uur, 2 minuten stil voor Doden Herdenking.
Maar voor nu wil ik jullie een fijne avond wensen.

En tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts