April Wrap Up

 Goede middag.

Het heeft een tijd geduurd voor ik eindelijke mijn april wrap up plaats

Ik heb het de afgelopen weken erg druk gehad met werk en mijn prive leven en had geen tijd om even tussendoor een post te schrijven.

Maar ik ben er nu.

In de maand april heb ik vier boeken gelezen.
En ik ga jullie vertellen welke boeken het waren.

Het Eerste boek die ik heb uitgelezen is..,
Crescent City Huis van Lucht en Adem
Dit boek was erg goed, het was wel een boek die erg politiek gedreven was.
Maar wel erg spannend en zo goed verhaal.
Het eindigde met een cliffhanger, maar daardoor wil ik wel heel graag het volgende boek lezen.
Dus ik zou zeggen, schiet asjeblieft op met het volgende boek Sarah. J. Maas.
Ik kan niet wachten tot het derde boek.
4 Sterren.

Het volgende boek die ik heb gelezen is een stripboek.
van The Legend of Zelda Twilight Princess Volume 9
Deze volume was weer geweldig.
Met heel veel actie en Duelen, ik hou gewoon van deze strips.
Maar we naderen het einde van deze verhaal, misschien komen er nog een of twee bij en dan is het verhaal afgelopen.
Ik ben benieuwd hoe volume 10 eruit zal zien en hoe het verhaal daarin verder gaat.
4 Sterren.

De derde boek die ik heb gelezen heb ik een dag uitgelezen en de week erna aan mijn nichtje voorgelezen voor het slapen gaan.
En dat is het boek..,
Grote Panda & Kleine Draak
Ik vond dit boek erg goed.
Je lees het boek snel weg, maar heeft positieve verhaal en berichtjes.
Het was voor mij een inspirerend en geweldig boek.
En echt een aanrader om voor te lezen aan kinderen, maar ook om hem zelf te lezen.
5 Sterren

En dan als laaste boek, maar absolute niet het minste.
De Moed om te Vergeven by Ndaba Mandela
Ik ben nooit van de non-fictie boeken geweest over politici enzovoort.
Maar dit boek was interessant en leerzaam.
Ik heb hem ook heel snel uitgelezen, omdat het een goed en mooi boek was en het verhaal gaat over Nelson Mandela en zijn familie.
5 Sterren.

En dat was alle boeken die ik de afgelopen maand heb gelezen.
Ik hoop dat in deze maand, de maand Mei ook een aantal boeken uit zal lezen.
Maar dat komt wel goed als het weer mooi blijft.
Ik wens jullie voor nu een fijne avond en tot blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts