Ik ga mijn eerste candy geven.

Dit bericht blijft boven aanstaan tot 31 maart, voor nieuwe berichten scroll naar beneden.

Hallo allemaal.

Ik vond het leuk om een candy weg te geven.

Wat zit er in de candy:
Vintage scrappapier.
18 verschillende stempel afdrukjes.
Pareltjes en andere versiersols.
Lint en kantjes.
Bedeltjes.
Bloementjes.

Wat moet je doen om deze candy te winnen:
1. Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet ben.
2. Plaats de candy in je sitebar, met een link terug naar mijn blog.
3. Laat een reactie achter onder dit bericht, zodat ik weet dat je mee wilt doen.

Deze candy sluit op 31 maart en op 1 april maak ik de winnaar bekend.

Veel liefs Angelique.

Reacties

  1. Oh Angelique wat leuk en ik doe graag mee! Ben al volger van je en ga zo alles in de sidebar van mijn blog zetten.
    Groetjes van Ageeth x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Dankje van je reactie's
    Je candy is erg leuk
    Natuurlijk wil ik ook mee doen !!
    Volger ben ik al dus nu even aan mijn moeder vragen of ze alles in de sidebar wilt zetten

    xxx daan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww wat leuk een candy!!
    Natuurlijk willen we mee doen :)
    Volger ben ik al een tijdje en ik ga je candy in mn sidebar plaatsen :)

    Liefs Marianna xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    wat leuk dat je een candy doet
    en ik wil graag een gokje wagen
    ik ben volger geworden
    en ik heb ook een leuke candy staan mocht je zin hebben
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angelique,
    Wat leuk zeg.Wist helemaal niet dat je ook een blog had.Nu dus wel,hihi.Enne ben gelijk je volger geworden.En wil dan ook graag aan je candy meedoen.Kom je ook eens op mijn blog kijken.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angelique,
    Sinds kort weet ik een klein beetje hoe het een en ander werkt.( van mijn dochter geleerd)
    Dus vind ik het erg leuk en spannend om mee te doen. Dus bij deze ben ik je volger geworden en staat je candy op mijn site.
    Ik hoop dat je ook eens bij mij komt kijken en misschien dan mijn volger word.

    Lieve groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Angelique, leuk dat je een candy weggeeft, ik doe graag mee en ben je volger geworden, ik zet het op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angelique, natuurlijk word ik volger van je en wat een leuke candy. Ik ga hem snel plaatsen hoor. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angelique,
    via je moeder kwam ik op je blog. je maakt prachtige creaties zeg! ik wil je graag volgen en mee doen aan je candy! alleen op de 1 of andere manier kan ik je niet volgen.. erg vreemd.. maar ik zal wel je candy in mn sitebar zetten.
    groetjes,Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Angelique,

    Via je moeder kwam ik op je blog wist niet dat je ook een blog had, wat ziet het er allemaal leuk uit en daarom wil ik je graag volgen, en een gokje wagen op je candy.
    Ga je candy in mijn side bar zetten.

    Lieve groetjes Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi angelique,

    Je moeder maakt goede reclame voor je, we zijn natuurlijk gelijk gaan kijken. wat een leuke candy daar willen we graag aan mee doen. We zijn volgers geworden en je staat in onze sitebar...

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik ben hier via de blog van je moeder en ik zal mijn dochter ook op jouw blog wijzen. Ik hoop alleen niet dat het een 1 april grapje is...maar ik doe graag mee. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee hoor. Ik weet hoe een lekkere cupcakes je kan bakken en ben dus gek op candy.
    Letterlijk en figuurlijk.haha
    Ik ga je linken en begin vast met duimen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben de dochter van Marjo en ik doe graag mee met jouw candy. Groetjes Lisandia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige candy zeg Angelique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Angelique

    Via je moeder kwam ik op je blog. je maakt schitterende creaties! Ik zou graag mee willen doen aan je mooie candy :):)

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie creaties maak je hoor! Ik ben
    Meteen volger geworden. En dat je ook nog eens zo'n gave Candy weg geeft is helemaal super. Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke candy Angelique. Ik doe gezellig mee.
    De link staat al op mijn blog.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke candy!
    Ik doe mee want het ziet er zo mooi uit daar kun je weer heel veel mooie creaties van maken!
    ik ga je link op mijn blog zetten!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Angelique!!

    Via je moeder kom ik op je blog terecht en wat een prachtige dingen maak jij zeg! Ik ben je gelijk gaan volgen en wil ook graag mee doen met je gave candy!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Angelique,

    Ik wil graag mee doen met de candy.
    Volger ben ik al.Kan het helaas niet op mijn blog zetten want die heb ik niet.
    Maarre...1 april is geen grap???
    Succes met je candy!

    Groetjes,
    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Angelique,
    Geweldig mooie kaarten hebt je gemaakt. Ik ben volger van je geworden en wil ook graag mee doen met je candy, erge mooie spulletjes. Je candy staat op mijn sidebar en ik hoop dat je ook eens bij mij langs komt.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Angelique,

    Wat een leuke candy! ik wil ook graag meedoen. Ik heb je link op mijn blog gezet en ik ben je volger geworden. Als je wil mag je ook eens bij mij komen kijken en misschien wil je mij ook volgen dan.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellige blog met leuke dingen,ga je volgen en doe ook graag mee aan de candy!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi,

    via het blog van je moeder ben ik hier terecht gekomen, wat een leuke candy geef je weg!!!! Ik wil hier graag een kansje op wagen! Ben volger van je geworden en heb je candy in mijn sidebar gezet. En nu maar héééééél hard duimen!
    Fijne zondag verder!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke candy en ook je blog ziet er goed uit . Ben je volger geworden gr Gea Bogema

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai Angelique,

    Och en wat voor candy zeg, echt supers dus...ik doe mee. Dacht dat ik al lang volger was maar kon het even niet zien dus hopla gewoon nog een keer op de knop gedrukt,...En zal het op mijn blog zetten hoor. Doe je ook mee met mijn candy? die is bijna net zo *lekker hi,hi,

    Warme groetjes,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi ik wil graag een gokje wagen,en heb de candy inmiddels geplaatst, en ben volger geworden kom je ook bij mij kijken?
    Groetjes Ettie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. he he het is dan eindelijk gelukt om me aan te melden als volger bij je :)
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een hele leuke candy en ik doe heel graag mee.
    Ik had al eerder een reactie geplaatst maar ik zie hem niet terug
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk een candy,doe graag mee,volger ben ik al!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super mooie candy. Ik doe heel graag mee
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Angelique

    Ik kwam via via op je blog! Super mooie dingen maak je. Zag ook gelijk je candy en wil graag meedoen. Ben volger geworden en zet je candy op mijn blog! Kom zeker weer langs en kom ook eens bij mij kijken.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Angelique,
    Ik ben net volger geworden en je candy staat al te pronken op mijn blog.
    Nog een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hallo Angelique...wat leuk zeg je blog sinds kort heb ik ook een blog ..wel even leren hoe ik er mee om moet gaan..cora[ van de gmeiden]heeft me geleerd hoe ik een candy moet plaatsen ,dus die van jou ga ik gezsellig op mijn blog zetten..ook volger geworden ..
    Groetjes Gerrie [druifje op clubs]

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Angelique,

    Het is voor het eerst dat ik een kijkje op je blog neem en dan geef je ook nog eens een candy weg! ;)
    Reden om volger te worden en een gokje te wagen.
    Je maakt prachtige kaartjes, ik zal denk regelmatig je blog eens bezoeken.

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. oh wat een gave candy! Hoop dat ik nog mee kan doen. Ben volger geworden en heb het op mijn blog gezet, spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public slidebar on ahttp://kreattiva.blogspot.com/
    i am new follower
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it

    BeantwoordenVerwijderen
  39. However, if you have a hard time finding a date in real time, you may benefit from an
    online dating service. Then, ACCENTUATE THE POSITIVE, by using
    revealing to about strong aspects of you- why you appreciate your
    job (you do, don't you. Run your profile by your best girlfriends to get their feedback before posting.

    Check out my weblog; tao of badass

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hello, i think that i noticed you visited my blog
    so i got here to go back the prefer?.I'm attempting to to find things to improve my website!I suppose its ok to use some of your concepts!!

    Look at my homepage; http://productivefirefox.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  41. I would like to thank you for the efforts you have put in writing this
    website. I am hoping to view the same high-grade blog posts by you in the future
    as well. In fact, your creative writing abilities has inspired
    me to get my very own website now ;)

    Visit my webpage; exercises to improve vertical

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Appreciate the recommendation. Let me try it out.

    My page workouts to increase vertical leap

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Thank you a lot for sharing this with all of us you
    actually know what you're speaking about! Bookmarked. Please additionally consult with my web site =). We can have a hyperlink change contract between us

    Have a look at my blog post ... pink toaster kitchenaid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts