Long Time, No Blog


Hallo allemaal.
Na een hele lange tijd ben ik weer.
Ik ben een tijd afwezig geweest,
Omdat ik geen zin en idee had wat ik zou gaan knutselen.

Maar sinds begin dit jaar heb ik mijn zin en ideeën weer terug.
Ik doe nog wel scrappen, maar het staat op een laag pitje,
want ik heb zoveel dingen die ik heel leuk vind om te doen.
Zoals haken, boek lezen en kleuren van stempel afdrukjes, maar ook kleuren voor volwassenen.

Dit allemaal vind ik zo leuk om te doen,
Dat ik heb besloten om deze blog te veranderen,
In een blog waar ik mijn favoriete bezigheden op plaats, die ik hier boven noemde.
Er zullen ook nog wel eens een keer scrap creatie's geplaatst worden, maar het zal minder vaak zijn , dan andere creaties.

Ik heb ook een tijd sieraden gemaakt samen met mijn moeder, alleen ik maak geen sieraden meer, maar mijn moeder wel, zij heeft een sieraden Facebook pagina, waar ze haar sieraden op verkoop.
Als je een kijkje wil nemen op haar facebook, dat kan hier onder staat haar facebook pagina naam en daar kunt u op klikken en dan gaat je naar de facebook pagina van Suze's Sieraden.

  Suze's Sieraden

Mijn moeder maakt armbanden op bestelling en op elke pols maat,
voor mannen, vrouwen en kinderen.
Ze verkoopt ook kettingen, tassen, tassenhangers, sleutelhangers, portomonee's en horloges
Ze zijn van hele mooie kwaliteit en leuk om als cadeau te geven voor verjaardag, sinterklaas, kerst of gewoon voor jezelf.

Dit is mijn verhaal over waarom ik een tijd afwezig ben geweest.
Ik zal zo snel mogelijk weer wat plaatsen op deze blog, maar dit is het voor nu even.
Ik wens iedereen een fijn weekend en tot blogs.

Veel Liefs

Reacties

Populaire posts