Girl Online Trilogie

Goedemiddag allemaal.

Er is al 2 weken voorbij gegaan dat ik geen blog post heb geschreven.
Dit komt omdat ik de griep heb gehad en ander halve week flink ziek ben geweest.
Toen ik mij zelf wat beter begon te voelen heb ik het boek Girl Online Going Solo By Zoe Sugg uitgelezen.
Dit zijn haar boeken:
Afbeeldingsresultaat voor girl online
Afbeeldingsresultaat voor girl online
Gerelateerde afbeelding

Het gaat over een Meisje Penny, die angst aanvallen heb en haar hobby is fotografie, ze leert een Rockster Noah kennen, waar ze verliefd op word.
Samen met hem en haar beste vriend Elliot beleven ze heel veel avonturen.
En leert ze om gaan met haar angst aanvallen.

Deze boeken zitten vol spannende en romantische momenten, met heel veel ups en downs, waar de meeste jonge volwassenen zich wel in zou kunnen plaatsen.
Ik vond deze boeken heel goed, en heb ze ook met plezier gelezen.
De boeken zijn voor voor jong volwassenen, maar ik vind als je 26 jaar of ouder ben dat je deze boeken net zo goed kan lezen.

Hebben jullie deze boeken ook gelezen?,
Of zijn jullie ze aan het lezen?, en wat vinden jullie van de boeken zo ver?
Ik wens iedereen een fijne middag en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts