Bujo Juni

Goede Avond allemaal.
Vandaag ben ik weer wat later met een Blog post,
dat komt omdat het een druk dagje was.
Maar nu ben ik er toch weer met een post over de maand Juni in mijn Bullet Journal.









ik heb kraft papier in de kleur bruin en zwart van de wibra gebruikt,
Plaatjes van pinterest, stickertjes van Ali Express en Action, Steadler fijnliners, HP Sprocket op mijn foto's uit te printen, Plaatjes van de maand spreads heb ik uit de Ritauls magazine.

Ik heb eerst geprobeerd te tekenen en schilderen in mijn Bujo maar dat vond ik er niet leuk uitzien, en ben toen weer overgegaan op wat ik voorheen altijd deed.
Maar heb nu een mengelmoesje van plaatjes gebruikt en niet perse met een thema, want deze plaatjes had ik nog liggen als overgebleven plaatjes van vorige maanden..
Mijn inspiratie is zo goed als terug, en heb nu weer zin om mijn bujo uptodate te maken, ik ben daar druk mee bezig en zal snel weer een post plaatsen over de maand juli als ik hem af heb.
Maar voor nu wens ik jullie een fijne avond en tot Blogs.
Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts