Bullet Journal April

Goedemiddag allemaal.
Ik ben er weer met een nieuwe blog post over mijn Bujo.
Deze keer wil ik jullie de maand April laten zien.
De thema van mijn Bujo voor deze maand was lente, maar het is een mengel moes geworden van verschillende kleuren.








Vorige keer was ik vergeten te vertellen wat voor merk Bullet Journal ik heb.
Mijn Bujo is van Mus, ik heb hem bij Boeken voordeel gekocht met een setje fijnlijners van Steadler erbij.
Ik vind mijn Bujo wel fijn, maar ga de volgende keer misschien toch voor een leuchttrum 1917 die ook voor Bullet Journaling word gebruikt.
Het is alleen jammer dat ze best prijzig zijn.
Mijn Bujo is nog lange na nog niet vol, er komen nog een aantal blog posten over mijn Bujo aan,
Van de maanden Mei en Juni want die zijn nu geweest en ik ben nog bezig met de maand Juli en ga beginnen aan Augustus.

Hopelijk vinden jullie het leuk om mijn Blog posten over mijn Bullet Journal te lezen.
Zelf vind ik het leuk om mijn Bujo berichtenmet jullie te delen.
Ik wens jullie een fijne middag en tot Blogs.

Veel Liefs
Angelique

Reacties

Populaire posts